tillbaka till 60 talet

Okej, det är väl ingen större hemlighet att jag verkligen inte gillar 50 och 60 talet men idag har jag faktiskt haft riktigt roligt, kanske då mest för att jag har haft en massa folk att göra i ordning och leka docka med men ändå. Jenny som är sjukt kompetent har varit projektledare för ett projekt som Skara Museeum har haft som idag hade vernissage. En del besot av att ungdomar skulle tolka 60 talet och framföra detta i en modevisning. Här är resultatet...


Såhär glad är Sanna över att jag "förstör" hennes hår


















Kommentarer
Postat av: Mamma

Det va jättebra!!!!! Sanna såg verkligen ut att höra hemma i en raggarbil eller på en utefestplats en härlig sommarlördagskväll.

2010-06-05 @ 23:24:46
Postat av: Jenny

Åh.. så fin du är. Sjukt kompetent är fint sagt, och taaack för all hjälp med lösögonfransar. Det behövdes. Och vi borde starta någon slags biverksamhet tillsammans känner jag. Kände att vi hade en fin salongverksamhet på museet där.

2010-06-06 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0