pyssel

Hemma hos Jenny igår var det "kreativ afton", vilket innebär vin och en massa färg och glitter sen sätter fantasin gränser. Jag kände mig som en 5 åring på dagis fast med lite roligare dricka än oboj men ändå. Roligt var det iallafall och jag spann vidare på en sak som jag påbörjade för ett tag sen, MIN världsbild. Pröva själva att måla världen som ni tror att den ser ut och jämför sedan med en riktig karta, man missar sjukt mycket och det ser ju inte riiiktigt ut som på riktigt och jag valde att plocka bort lite saker och "möblera om" världen lite. Jag ska färdigställa dedär någon gång snart så ska jag visa det lovar jag.


Sanna gör en lampa


En massa massa saker och en skymt av en halvfärdig karta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0