premiärfrukost på balkongen

God Morgon alla glada! Jag sitter ute på balkongen och käkar frukost och är fruktansvärt nöjd med detta, äntligen är det sommar! Det är bara min "vägg" mot grannen som saknas men den kommer nog komma upp i helgen så jag slipper se, höra och prata med honom när jag sitter här ute. Snart blir det stranden igen denna gången följer Lisette med mig och Maria. Nu är det 23 grader i skuggan så det kan nog bli riktigt skönt idag så när jag kommer hem ikväll få vi se ifall jag är bränd eller om pigmentet sen Teneriffa sitter kvar, spännande spännande haha, eller kanske inte.


Det är väldigt ljust här ute men det ser ut som om det blir sol hela dagen så jag klagar icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0