onsdag...ledigt!

Åter igen en fruktansvärt lång dag med massa spring fram och tillbaka. Efter jobbet så va jag en sväng hos och hjälpte henne med lite saker. Mormor förbarmade sig över mig och lagade fattiga riddare och så fick jag rabarbepaj till efterrätt, mums och tack för det! Lekt taxi har jag också hunnit med och spanat in Sannas badrumsprojekt och nu har jag landat i soffan för att planera mina två lediga dagar som jag har framför mig. Det kommer bli två dagar kantade med shopping och det ska bli såååå skönt att förnya garderoben med en massa basplagg och sommarkläder. Jag förtjänar verkligen en massa nytt efter detta halvåret som gått för det har varit galet på så många sätt. Jag ska leta efter snygga jeans, måste hitta ett par perfekta med det är ju så sjukt svårt. Önska mig lycka till och har ni tips på vart man kan hitta bra jeans i skövde eller borås så hör av er för det är där jag ska vara imorrn och på fredag.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0