Jag är gift!

Jag tycker inte jag gör annat än jobbar just nu. Jag är gift med mitt arbete! Jag går upp, tar på mig jobbkläderna, åker till jobbet med mina jobbarkompisar, är på jobbet, äter med mina jobbarkompisar, åker hem, ja samma visa där..men mina jobbarkompisar och till sist går jag ut o äter eller dricker nåt glas vin med samma personer men sist av allt går jag hem till mig, själv...och sover...själv! Jag och min äkta hälft lever ihop på dagtid, på nätterna är jag skild. Jag tror det är bra, jag vill ju inte hamna i någon slags skiljsmässa, det verkar bara jobbigt och komplicerat. Vi trivs bra med särbolivet. Herregud...jag behöver ett liv NU!


Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Låter ju härligt! Alla har inte turen att få underbara kollegor (även om det inet är något fel på mina heller ^_^).



xxx

2010-07-03 @ 13:49:32
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0