idag är den en "kentdag"

God Morgon!

Det blir nog ingen strand för mig idag tror jag inte för kroppen är lite mör efter gårdagens besök där, ska låta huden vila tills imorrn iallafall innan jag sätter mig i en himmelsk solstol igen. Istället har jag ägnat morgonen åt att läsa lite artiklar och gjort te på min EGENODLADE mynta, de ni! Säga vad man vill om min huslighte men jag kan när jag vill! Jag ska hoppa in i duschen strax och fuktbomba huden så den blir glad igen och idag känner jag att det blir en "Kent-dag" så spotify går på högvarv här medans jag lallar runt och gör mig klar innan jag ska hämta ut ett paket som kommit. Vad det är i det kommer visas sedan.

Trevlig dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0