eh?

Jag kom precis på mig själv med att sitta och stirra på tv:n där ett finskt hunduppfostringsprogram gick, varför? Ja det kan man undra...ja givetvis inte undra varför det programet gick utan varför jag fastnade i det. Jag lärde mig iallafall något, "koira" betyder hund på finska, känns som om jag är berikad nu...språkligt alltså. Jag måste verkligen skaffa mig en vettig hobby, eller sova mer kanske eller helt enkelt bara sluta göra saker jag inte borde utan istället sätta fart med att  göra mig iordning och kila hem till Malin, vi ska gå ut en sväng ikväll tänkte vi. 

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig kväll du oxå!

Hörs imorron!

2010-06-12 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0