som en dröm

Jag har nog haft en av de märkligaste drömmarna EVER idag! Jag gick och la mig en stund innan jobbet förut för jag hade inte sovit på natten och jag lyckades röra ihop det i min dröm så att jag tillsist tillochmed listade ut att det var en dröm för det var LIIIITE för osannorlikt. För att göra en lång historia kort så kan jag nämna att drömmen involverade stålmannen, en portal mellan mitt badrum och ett badrum i Arboga, fåglar stora som människor samt att jag sjöng i Eurovision helt oförberedd. Det som avslöjade drömmen vad portalen, det blev lite för mycke för mig antagligen men fan vad förvånad jag blev när jag gick in i min dusch och kom ut i ett kornblått badrum där en man stod och rakade sig...i ARBOGA! Jag försökte förklara för honom att det var en magisk portal men han verkade inte förstå det så då drog jag slutsatsen att jag måste drömma om det jag säger does'nt make sense, THAT does'nt make sense men jag vaknade senare med ett flin på läpparna. Eurovision var ganska sjukt det också men det var skruvat på ett helt annat sätt. Jag blev utsedd att representera Sverige och tydligen kunde jag sjunga men jag hade glömt av att träna inför framträdet så när jag gick på scenen kunde jag inte låten jag skulle sjunga, what to do liksom?! Jag löste det på det enda sättet jag ansåg vara lämpligt, jag hittade på egna ord och dansade någon konstig dans som var en korsning mellan fågeldansen och magdans, såg säkert JÄTTEBRA ut...eeeh, näe! Mina dansare var utklädda som färgglada fåglar och i slutet av uppträdet förvandlades dom till fåglar och alla som känenr mig vet vad jag tycker om det så jag sprang tjutandes av scenen, in i publiken och gömde mig. Låt mig säga som såhär...jag vann inte Eurovision!

Från en sak till en annan, jag jobbade ikväll och även fast spelet i slutändan gick käpprätt åt helvete så hade jag en riktigt bra kväll med sjukt trevliga gäster och bra spel (iallafall fram till klockan 1 då helvetet brakade lös). Jag är så glad att jag äntligen hamnat på ett bra ställe med bra folk, I'm never going back!

Blev lite väl mycket svengelska känner jag men what the fuck;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0