städa städa städa

Idag är det en mellandag, en dag för att hinna ikapp med allt som blivit liggande eller stående det senaste och det är mycket kan jag lova. Papper som ska in i pärmar, disk som ska bort och så en massa damm som måste bort fortare än kvickt och så måste jag fixa så det finns någon typ av ätbara saker i kylen för just nu finns det lite minimajs och sylt bara och det blir ju knappast något gjort med det. Helt enkelt hög tid för ett ordentligt ryck här hemma!

Igår käkade jobbet middag på Krog och Kompani, vi blev ett rejält gäng och det var roligt att så många kunde komma. Därefter blev det en sväng förbi Onsdagsklubben på Strand men då hade ungefär hälften droppat av men trevligt va det ändå men nu ska jag nog låta mina fötter vila från dansandet ett par dagar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0