Utgång

That's allright because I love the way you lie... Rihannas nya låt har satt sig på min hjärna och verkar inte vilja försvinna, iallafall inte inatt. Jag gick ut med ett uruselt humör men på något sätt lyckades det vända när jag var ute och jag hade riktigt trevligt men när jag var påväg hem från efterfesten kom tankarna ikapp igen och det urusla humöret kom tillbaka men jag hoppas det är borta imorrn för då är det dags för Tisdax och jag hoppas det blir lika bra som idag. Enda problemet är kläder, kanske blir en sväng på stan imorrn igen helt enkelt.


Födelsedagsbarnet fanns på krogen bredvid


Herregud det ser ut som om jag fått rejäl slagsida. Korsett från Triumph.




Jag och Malin inne på Stadt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0