veckan som gått

I'm back! Tror jag iallafall. Nu ska jag vara ledig ett par dagar och sen ska jag försöka ta mig tid på kvällarna och varva ner lite och inte bara ränna omkring så lite mer blogg kanske det blir hädan efter, hoppas hoppas för jag har saknat den.

Sista veckan har varit kantad med sjukt mycke trevligheter och givetvis massa jobb. Tänkte helt enkelt bara slänga upp lite bilder som får symbolisera veckan helt enkelt...


Fest hos Malin i Lördags






Diggilo tittade förbi slottet


Operan hade premiär


Balkongfest hemma hos Christin



Idag var jag en sväng nere i smögen också men glömde kameran hemma. Det är helt enkelt inte riktigt sommar om man inte varit där nere minst en dag under tiden man är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0