slottsuppdatering

HA! Det är lunch och slottet står fortfarande kvar, 10 poäng till mig! (och alla andra som inte leker med tändstickor) Vi har haft en liten man på besök som letade gengångare och osaliga andar men han själv såg mest ut som Asterix vilket fick mig att kväva skratt när jag skulle förklara att vi inte hade några osaliga andar här. Ibland undrar jag var alla människor kommer ifrån... förutom det uppenbara stället så, vaaaaaaar kommer dom ifrån? Alla verkar iallafall förr eller senare dyka upp här. Tro mig, jag gillar mitt jobb, det får mig att dagligen brista ut i gapskratt men ibland vill jag bara gömma mig en stund, tur att det iallafall är varm...jag svammlar nu det vet jag!

Vi fick en present i butiken förut också...bild kommer vid 19 snåret!

LUNCH!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, klockrent ju! Alla dessa skumma människor som dyker upp men det är kul att läsa! ^^

2010-07-07 @ 21:09:18
URL: http://http://glomssida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0