nya jobbet ter sig bra

Ikväll var det första kvällen på nya stället och även fast spelet gick uruselt har jag inte haft så trevligt på jobbet på riktigt länge. Massa trevliga människor som kan föra sig som normala människor, inget spill och inte heller några äckliga fyllon. Jag träffade nästan mer människor från mitt andra jobb ikväll än jag gjorde under dagen å slottet också, kul. Så, för att sammanfatta på ett bra sätt, jag vill INTE gå tillbaka till det gamla sunkhaket tack!

Nu måste jag verkligen försöka få lite sömn för efter 14 timmars arbetsdag är jag ganska mör och jag ska upp om 5 timmar igen, pust och stånk men snart är jag långledig, välförtjänd vila helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0