hemma igen

Nu är jag hemma igen! Efter resan kan iallafall en sak konstateras, jag borde verkligen flytta härifrån.

1. Min allergi är alltid som värst när jag är hemma
2. Jag är aldrig så sur som när jag kommer hem ifrån en resa
3. Jag är aldrig så glad som när jag är borta från stan och tänker på annat

Alltså, tre bra anledningar till att göra slag i saken och åka härifrån lite mer permanent. Saken är den att min plan redan har satts i rullning och om allt vill sig väl så kanske jag får lite "semester" från Lidköping VERY VERY SOON. Jag återkommer med mer om detta när jag vet mer helt enkelt...

Nu ska jag ta ett kvällsdopp och sen packa upp och sen sova. Bilder och såntdäringa kommer antingen senare ikväll eller också under morgondagen när brist på annan aktivitet finns. Jag bjuder på en bild iallafall från dagen, jag och Peter spenderade förmiddagen på hans tak med jordgubbar för att samla kraft för att orka ta oss till stranden men soldäck på stans högsta byggnad duger det också om man vill få färg...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser fram emot att få se lite bilder från din resa.

2010-07-10 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0