filt

När man vaknar och ser fram emot en dag på stranden och möts av moln, moln så långt ögat kan nå blir man lite less. Näe, lite less täcker inte riktigt upp för hur jag kände mig, jag blev förbannad! Jag har bara 3 dagar kvar av min ledighet och det ska REGNA hela tiden nu...behöver jag förklara hur arg det gör mig? Jag kommer innte att bli brun i år, jag kommer att vara blek, blekare än en jävla fucking snöboll! Så därför hoppade jag glatt in i bilen förut med Sanna och Jenny, begav oss till Skövde och jag köpte en makalöst underbar filt som jag ska gosa ner mig under och sura tills det behagar bli sol igen.


Givetvis tittade solen fram när jag skulle ta bilden så det stödjer inte riktigt detta inlägget men jag tror ni fattar ändå. Filten är luddig på insidan,rosa och helt fantastisk! Den kommer från Chili


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Tänkte bara fråga dig en sak. Tjänar man något speciellt på bloggerfy? :) Tänkte skaffa det isåfall :)

2010-07-29 @ 11:35:03
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0