Vitaminkick

Jag laddar lite inför eftermiddagens Yoga, jag har gått på halvfart hela helgen så dags att hitta tillbaka till formen igen.





MAMMA! PAPPA! Tre apelsiner blev bara ett glas...jag vill ha en juicepress när jag fyller år!


Något annat som ger mig en riktigt vitaminkicka är detta:



Jag kan inte hjälpa det..men isdans är så fint! Eller ja, skridskor i alla de slag får mig att helt glömma av en dags göromål och sitter sedan som fastklistrad framför tv:n, tack vare det ligger jag lite efter i dagens planering men nu blir det lite frukt o sen dusch. Ikväll blir det Yoga och sen middag och film med flickorna hemma hos Sanna.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det nog ingen ide att du ropar på varken mamma eller pappa eller skaffar en juicepress, det blir inte mer saft av tre apelsiner iaf ;)

2010-01-24 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0