Mjölksyra och olagligheter

Ååh, mina ben skakar, armarna är som spagetti och händerna värker...jag har varit flytthjälp. Flyttat lådor från både källare, vind och lägenhet kört bort lådorna och möblerna till den nya lägenheten o bärt ner i förådet. Jag är hyffsat säker på att detta var mer mjölksyrekrävande än ett Ki-box pass på piskis och smiskis men det får det väl vara värt för efter blev det flyttpizza och välförtjänt cola, det har nog aldrig smakat så bra med mat och dricka som idag. Nu är det bara mina fossingar som måste tinas upp för det har kommit snö i skorna hela dagen som smält så skorna varit pisseblöta, brrr!

Huset som Malena och Fredrik ska flyta till är ett sekelskiftshus som ligger vid stadsparken, grymt fint och jag är lite lätt bitter över detta och önskar dom i hemlighet spöken och droppande kranar i oändlighet...


Såhär glada blir man när sista lådan är i nya källaren och det är dags för pizza!


För övrigt har jag och Sanna varit lite lätt olagliga men det straffade sig ändå för jag körde fast i en snödriva och höll på att få hjärtslag ett tag men det löste sig, puuh! Karma kallar jag det men vi hade roligt iallafall. Nu blir det varm dusch och sen kanske lite plugg om jag hinner/orkar/vill.



XOXO


Kommentarer
Postat av: malena

vi ser oförskämt pigga och glada ut på bilden! galda va vi iof.:D

2010-01-28 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0