Utgång med flickorna

Jag stac ut en sväng med Jenny H och Sanna ikväll och käkade på krog & kompani. För min del blev det lax, potatisgratäng och ett glas bubbel, en mycket lyckad kombination. På stället har dom en väldigt bra meny, du väljer huvudtillbehöret i din varmrätt ex lax då i mitt fall och sen väljer du vad du vill ha till, sallad? gratäng? Väldigt bra tycker jag. Efter maten knallade vi ner till nattklubben, dansade lite (Sanna dansade jag och Jenny surplade mest drinkar). Vi körde en rätt basic lek genom större delen av kvällen. Man nämner tre personer,kan vara fiktiva eller riktiga. En ska du ligga med, den andre ska du döda och den tredje ska du gifta dig med, sedan är valet helt fritt men man ska motivera varför man valt som man gjort. Jag lovar, det kan bli rätt underligt men hysteriskt roligt om valet av personer är bra, rekommenderas starkt!

                                         


En trevlig kväll som tyvärr fick ett lite konstigt och smärtsamt slut...jag råkade dricka en dryck jag inte tålde, jag tycker att om an beställer en cider så är det en cider man ska få och inte något annat som smakar cider...som tur var gick det ganska bra och jag behövde inte åka till sjukhuset utan det räckte med massa massa vatten och lite egen kurering. Jag lär iallafallaldrig dricka något på flaska utan att läs ordentligt på den igen! Tusen tack igen Sanna för att du hjälpte mig hem!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0