Therese goes hemmafru?

Jag fick något hemmafru-ryck igår tror jag för jag lyckades göra mig av med mitt lilladiskberg, bli 4 matlådor rikare samt baka bröd och sortera upp pantflaskor och tomglas...mitt sätt att hantera stress?

Hur som helst blev brödet ganska gott. Dert var superenkelt att göra, jag hade glömt hur lätt det var att baka. Jag gjorde en vanlig brödsats och la till solrosfrön, pumpakärnor och små bitar av aprikoser. Reeultatet, ett saftigt bröd som inte smakar konserveringsmedel. jag tror jag ska fortsätta baka nu, hoppas jag klarar det.



Håller på att göra mig iordning nu för jag ska iväg på begravning. Det kommer inte bli någon trevlig dag alls men det får gå helt enkelt. Hoppas det blir en fin begravning.

När jag kommer hem blir det nog förresten mer "hemmafruande".



XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yummi, bröd :) När kan du/ni surpla kaffe? Puss

2010-01-05 @ 11:48:08
Postat av: Sandra Johansson

Onsdag kanske?

2010-01-05 @ 11:49:15
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Glom

Helt underbart att du bakat bröd, respekt!!! Inte ens jag gör det ^^. Hoppas du kan ta dig igenom dagen ändå, tänker på dig <3!

Stor kram

2010-01-05 @ 13:58:21
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0