@ stallet

Hemma från en totalt meningslös dag i skolan och för att få bort lite frustration över det åkte jag till stallet med Maria för att pussa och klappa lite på sötaste söt, Aron...




Det var dimma inne i lösdriften, man kan bara ana lite hästrumpor vid maten...


Nu ska jag dra igång med pluggandet här, har lovat mig själv att jag ska skriva iallafall 2 timmar idag och försöka få klart första frågan så jag får se hur det går med det egentligen men annars har jag hela dagen hemma imorgon på mig så det är nog lugna puckar, eeh näe!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

INTE spara till morgondagen vad du kan göra idag vet du väl? ;)

2010-01-11 @ 19:07:29
Postat av: ellen

Vill du veta hur du kan tjäna pengar på din blogg SUPER LÄTT genom att lägga in reklam? Elr gillar du att läsa om mode/skönhet/utseende? Jag går första året på Stylist linjen, lär mig massa saker om makeup, stil osv. Kolla min blogg & läs mer! kram

2010-01-11 @ 20:15:36
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0