springa fram och tillbaka


Nu har tjejerna hoppat hem till sina ställen och jag slappar i soffan lite innan jag också ska sova efter en ganska hektisk dag med att ha träffat en hel del människor.

Först var det lååångfika med Jenny, vi satt ganska länge och pratade om lite dittan och dattan, sånt som man inte riktigt kan prata om när man är fler än två och det är så sällan bara jag och hon är själva så det var jättetrevligt. På vägen hem hoppade vi in i en blomsteraffär och köpte lite rosa blommor till mitt "vårande" av lägenheten, det behövs. Väl hemma blev det snabbombyte för att sen möta Jenny igen och gå fram till Krog & Kompani och möta Jenny H, Malena och Fredrik för att catcha upp lite efter deras resa och prata lite allmänt. Riktigt trevligt och positivt att dom hade afrer work, köp en drink så får du maten gratis..thats new mycket bra! Sen fick jag ta en liten joggingtur hem för att hinna hit innan Lisette och Maria skulle dyka upp för tv kväll med glass och frukt och en väldig massa prat. Trevligt det också men nu är jag trötter så sängen kallar om jag ska orka med en nästan lika fullproppad dag imorrn.


XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0