*%&¤#" snö!

Det snöar!!! Jag blir galen snart!!!! Kan den som beställer med snö hela tiden ta och ge sig, eller är det så att ni där ute som önskar snö är ganska många? Kan då inte ni ta och samköra era önskningar till en eller två dagar för jag vill faktiskt inte att det snöar mer nu. Jag vill ha strålande solsken och -5 det är lagom och bra. Det är -12 ute nu och snöar som satan...det räcker nu!

Hur som helst har jag suttit uppe i nån timme och pluggat nu, börjar äntligen se ett slut på min uppsats iallafall och tur är väl det för så fort denna är klar ska jag börja skriva nästa som ska vara klar den 15e så det är hög tid att börja nu men jag saknar fortfarande en bok så den mååååste verkligen komma med posten senast imorrn annars blir det väldigt krisigt här.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Va det inte du som VILLE ha snö, eller kommer jag ihåg fel om den saken? ;)

2010-01-08 @ 09:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0