Robinsonspelet

Jag är beroende...av ett spel!

Jag har börjat spela robinsonspelet som tv4 har och det är sjukt beroendeframkallande. Man vill hela tiden göra bättre och snabbare och timmarna flyger förbi när man spelar. Jag känner mig fruktansvärt patetisk och vet hur meningslöst detta är men det är sååå grymt roligt hihi! Testa själva får ni se på www.tv4.se/robinson så klickar ni er vidare till spelet därifrån.

Det finns 10 olika utmaningar och dom slumpas så man vet aldrig vad som kommer men min favorit är "bilda ord" och klart svårast är fisket och jag skyller på min bärbara dator för när jag ska skrolla hem fisken förskjuts hela bilden, gaaah! Man spelar mot andra deltagare och ibland är det verkligen strid på kniven, prestige är viktiga saker!


Bilda ord



Sortera snäckor



Sjukt svåra fisket...



Ibland går det såpass bra att man hamnar på plankan



Andra gånger blir man utröstad:(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0