Pluggupdate

Nu sitter jag hemma hos Mormor och försöker dra igång pluggandet. Jag har varit på biblioteket, lånat 2 böcker som faktiskt är riktigt bra så idag kommer jag komma igång med skrivandet och det underlättar ju en hel del för imorrn kommer jag inte kunna skriva något alls. Asta vill gärna sitta i knät när man sitter vi datorn men det funkar ju inte riktigt när man ska läsa samtidigt som man gör anteckningar och hon blir mer eller mindre fly förbannad när man försöker flytta på henne.



Asta är inte världens bästa posare och att få till en bra bild med henne är lättare sagt än gjort.


Vi tog en sväng förbi lite färgaffärer förut, gaaah, tapeter! jag vill verkligen tapetsera om min hall för den är lika exalterande som en potatis så det behövs färg och lite action där helt enkelt. Jag hittade så många bra tapeter att jag nästan blir lite ledsen, jag kan ju liksom inte sätta upp allihop och jag kan inte bestämma mig för en ens. Först hade jag ju tänkt att det skulle gå i rosa men sen hittade jag sjukt många snygga turkosa också, hur ska man kunna välja? Det lär iallafall bli ett "februariproblem" för då kommer det sitta lite mer pengar på kontot än vad det gör nu och då får man kanske se det som en investering istället för ett köp haha.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0