Ny dag nya tag???


Nu dag nya tag eller hur är det man säger? Hur som helst så känns det inte direkt mycket bättre idag men jag får försöka ändå helt enkelt så nu är jag påväg till skolan i den äldsta bussen västtrafik har tror jag, jag prövade 2 säten som var trasiga innan jag satte mig här och mitt säte knakar hela tiden så jag får luta mig emot fönstret istället för mot ryggstödet annars stirrar han som sitter bredvid på andra sidan gången för han försöker sova...



Ser ni hur vitt det är bakom? Man skulle ju kunna tro att det är snö men det är en hur tjock dimma som helst här och jag ser inte diket på andra sidan vägen ens...tror inte jag kommer fram i tid tills mitt möte:/

Jag vill passa på att tacka för alla fina stöttande ord från nära och kära men också från er läsare som jag inte ens känner, tack!




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0