Morgon!!!

God morgon! Det är väl kanske inte morgon längre för klockan är efter tolv men jag vaknade för inte jättelängesen så för mig är det morgon och för en gångs skull är jag faktiskt hungrig när jag vaknar så jag äter frukost, kors i taket!

Klockan två ska jag iväg till stallet en sväng men innan dess tänkte jag städa ur skafferiet i köket för det ser inte alltför organiserat ut, jag har typ två av allt där inne så ut med det äldsta och lite ordning ska det bli, får se vad jag hittar för kul saker där inne. Det kanske är där min alien/tomte/moster bor förresten. jag har ju inte hittat den än och låter gör han ju fortfarande så vem vet...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kolla datum INNAN du slänger något, ALLT behöver faktiskt inte slängas bara för att det råkar ha några månader "på nackern" ;)

2010-01-10 @ 12:48:52
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

tackar! Ja, jag vill nog jobba som det men de är nog svårt :P

2010-01-10 @ 13:57:49
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0