Micro plask och bubbel

Hemma efter ytterligare en helvetesdag i skolan...microekonomi. Jag har aldrig haft en period i mitt liv jag känt mig så obegåvad som jag gör nu, hoppas jag vaknar med insikt någon dag eller jag får en aha-upplevelse snarast annars kommer inte de följande veckorna bli behagliga alls, jag kommer slita mitt slitna hår!


Hemska tavlan med alla tankeförvirrande ekvationer, delta hit o delta dit...

Ida och jag har varit o plaskat i och bastat i badhuset en sväng efter skolan, tyckte vi kunde behöva bada av oss all skit från skolan och kvällen komer nu avslutas med ett par bubbel at my place och sen kanske en runda och skaka rumpa, who knows?!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0