lägesuppdatering

Jag har beslutsångest! Egentigen borde jag vara hemma ikväll, städa och vara huslig och samtidigt vila upp mig lite men jag vill verkligen ut men vart ska jag hitta kraften till detta? Är det någon som har ett bra tips på hur man snabbt blir pigg i hela kroppen (utan olagliga metoder hehe). Tror inte jag fixar en helg till hemma utan att gå ut ordentligt, måste ju värma upp inför nästa helg givetvis. Appropå det så har jag bockat av en del saker på listan över saker som ska ordnas inför lördagen redan, duktigt av mig tycker jag. Heja heja mig! Kanske rent av kan bli människa av mig också så jag har framförhållning och organisationsförmåga, kanske har fått det nu när jag blivit typ medelålkders gaaah, gud vad hemskt!

Nu blir det kaffe, denna underbara brygd som ack så sorgligt nog inte verkar fungera på mig idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0