Kvällens outfit

Nyss hemkommen från kvällens jobb. Mycket bätte än förra veckan och jag är faktiskt nöjd ikväll inte bara för att det genererade i typ dubbel lön från förra veckan utan för att jag hade riktigt trevliga gäster också så det var över lag en helt okej kväll.


Såhär ser jag ut ikväll, älskar det röda rosettdiademet


Nu ska jag nog ta och försöka hoppa i säng för det blir utflyckt imorrn, dvs om vädret tillåter, jag hörde rycktas om att det skulle vara -20 grader och då tänker iallafall inte jag vara ute mer än nödvändigt för så kul är det inte att få frostskador i tårna. Då blir det hemmamys med filtar istället, passa på att städa bort julen kanske.


Sov gott alla!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0