kulturchock

Kulturchock är ett bra ord för att beskriva kvällen. Min själ har stundtals gråtit av falsksången den behövt bevittna och många av människorna jag sett gör mig lite smått rädd, en av mina kusiner tröstade mig med att det var en lugn kväll och det skulle bli värre, hmmmfp, tack för den! Jag trodde också att jag hade hört alla förolämpningar man kunde få höra men här tar dom det till en helt ny nivå, jag vet dock inte riktigt om jag ska ta illa upp för dom går typ i stil med, "bara för du e snygg ska du fan inte tro att du ska vinna" sen försöker dom se lite farliga ut med men det funkar liksom inte, jag börjar flina istället, ska dedär sänka mig eller vadå?


För övrigt har jag också lär mig några viktiga saker idag.

1. Titta inte på någon som pillar med sin öl, det betyder tydligen att man muckar gräl.

2. Det finns tydligen en regel i black jack som heter "gambla" eeeh, den va ny för mig!

3. Tro inte att du vet bättre än spelarna som e fulla, trots att du e nykter och jobbat i 4 år med spelet.

4. Man får tydligen inte heller ha åsikter om andras levebröd, inte en enda åsikt...detta förbryllar mig.

5. Grundregel Nr. 1...jag har tydligen alltid fel...hmm?



Bra start på nya jobbet med andra ord, men det kan ju iallafall bara bli bättre nu kan jag lova.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Låter inget kul gumman! Vill du och Mary komma hem och dricka kaffe hos mig snart?

2010-01-03 @ 10:38:01
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: elin drackner

näää men gud stackare =( va det så illa? haha shit sicka folk det finns haha

2010-01-03 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0