kass update

Ledsen för den taskiga uppdateringe idag men jag har inte haft tid för det helt enkelt. Natten var hemsk drömde massa mardrömmar och kunde inte somna om sen så jag har gått i en dvala hela dagen. Åkte hem till pappa fixade där lite och käkade sen födelsedagsmiddag för JennyKrog och kompani (börjar vara där för mycket tror jag) mycket trevligt men jag va så trött så stannade inte jättelänge för jag fick åka hem och sova lite innan jag åkte till jobbet. Där säg det riktigt hårt idag också vill jag lova, kasst med folk och spelet gick inte bra hur jag än bar mig åt, gaaah hatar när det blir så! Kul att flickorna kom och hälsade på iallafall...


Pappa och jag var och kollade på isracing


NU SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0