Gott nytt 2010

Nytt år, nya möjligheter. Det är ju så det brukar heta och i år ska jag verkligen ta vara på alla möjligheter. Det kommer att bli ett år att minnas. Antingen går mina projekt i lås och året komemr bli fantastiskt eller så går allt i stöpet och året komemr bli minnesvärt för att vara det mest misslyckadehittills, men jag kommer inte låta det hända, NEJ, det ska bli perfekt!

2009 avslutades väldigt bra, först en dag på dagspa/bad med Sanna, jag tror aldrig jag bastat så mycket i hela mitt liv eller heller känns mig så ren. Vi var på nya Arena badet i Skövde. 5 olika sorters bastu, hamam, utomhuspool, inomhuspool, upplevelsedusch (!) och massa andra helt underbara saker att skämma bort sig själv med och så lite ä'ventyrsbad på det hela också, ibland måste man faktiskt få leka lite också.


Utomhuspoolen och en av basturna

Sedan blev det mat, gott sällskap och film fram tills 12 slaget som firades framme på torget i vanlig ordning. Enda missen där var egentligen att talaren missade att klockan slog 12 men alla ordnade sin skumpa o skålade själva hehe.







Jag är annars också väldigt stolt över mig själv att jag hade med mig både skumpa och RIKTIGA glas fram till torget och allt var med hem samt allt var helt intakt samt att jag lyckades stå på benen hela vägen dit och hem trots isgator.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0