En dag på Kinnekulle

Idag har det varit helt underbart väder ute, solsken från en klarblå himmel och ca -10 grader så det var optimalt väder för en liten snöutflyckt. Jag och Sanna åkte upp till Kinnekulle för att ta lite bilder och njuta av det underbart vackra vädret och givetvis ta en kopp stärkande varm choklad på kinnekullegården.








Ansiktet är stelt av kylan och när jag kom hem upptäckte jag att jag fått fräknar under dagen.








Det är inte soppa där på tallriken i mitten, vi fick ganska mycket vaniljsås bara:)


Frusna rönnbär


Solen är påväg ner och dags för oss att åka hem



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder så jag kan förstå att ni hade en helt underbar dag i vintersolen :)

2010-01-09 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0