En bal på slottet? näää

Nu är äntligen temat för min lilla födelsedagstillställning bestämt. Gustav III bal kommer återskapas i miniatyrversion. Alltså, inget mord, inget slott men masker ska vi ha. Hans bal i lite modernare tappning helt enkelt haha. Vi får se hur det går och jag måste hitta den perfekta masken snabbt nu men jag tror jag har hittat ett alternativ iallafall.


Vad är väl en bal på slottet?...när man kan vara i min lägenhet!


Nu blir det dusch sen halv 8 hos mig o sen hopp i säng och sova ut för imorrn behövs nya krafter eftersom det tydligen ska bli snöstorm. %¤&#¤"¤%



XOXO


Kommentarer
Postat av: Glom

Weiiiii, det ska bli så himla kul med maskeradbal =)!!!! Ser grymt mkt fram emot det!

2010-01-26 @ 20:09:02
URL: http://glomssida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0