Drömmer mig bort

Ute snöar det som bara den och det verkar inte som om det någonsin ska sluta snöa tycker jag. Det har gjort det nästan dagligen sen någon vecka före jul. Hur trevligt det är med snö så längtar jag ändå till värmen nu och jag ser fram emot att göra resan som jag fick i julklapp. En sparesa till Malta! Vi ska bo på ett riktigt bra hotell och det finns tydligen mycket att se på malta också så det blir nog inte mycket till solsemester utan mer upplevelse och må bra semester.



Det ser vackert ut iallafall så det blir nog bra


I april ska jag mamma och mormor åka till Selma spa i Sunne också och det ser jag fram emot också. Jag tror inte vi har gjort något tillsammans vi tre förut så det ska bli kul. Jag och mormor var ju där i sommras när mormor fyllde 85 och vi trivdes jättebra så ska bli skönt att komma tillbaka dit igen och kanske boka in lite mer behandlingar denna gången. Gaaah, jag längtar!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0