Dagen idag

God morgon..eller ja, trevlig lunch kanske man ska säga:)

Jag har försökt mig på konsten att sova ikapp inatt men det har väl gått sisådär och jag är trött så jag ser i kors fortfarande men huvudvärken är iallafall borta. Ska strax hoppa in i duschen och sen iväg och hämta mormor och göra lite ärenden och så ska jag köpa med massa tulpaner hem för att få det lite vårigt äntligen.

Förresten upptäckte jag idag att mina födelsedagsplaner krockar med något annat väääldigt viktigt...



VARFÖR måste det sändas samma dag, gaaah, det är verkligen inte optimalt, hur ska jag göra nu då... det tål att tänkas på under dagen...



XOXO


Kommentarer
Postat av: Glom

Det är lugnt, det går säkerligen 1-i repris på tv en senare dag eller 2-upplagt på svt play så jag tror säkerligen att du kan se det ändå ;)

2010-01-18 @ 18:04:08
URL: http://glomssida.blogspot.com
Postat av: elin drackner

va? Är det redan dags för melo? Brukar inte det va typ i Mars?

2010-01-18 @ 19:12:02
Postat av: Kia

Du vet väll att Mello ALLTID är prio 1 =)

2010-01-18 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0