CSN är dumma

Jävla studieförsäkran...hittade den av en slump idag och måste skicka iväg den men så tänkte jag ringa istället för då går det fortare men då hade jag inte min kod och jag kunde inte beställa någon heller för tydligen måste man ha sin kod för att kunna skriva i telenummer och mail till CSN som CSN senare kan skicka koden till, smart tycker jag...vääääldigt! Så nu får det gå med snigelposten iallafall så jag får väl bara hålla tummarna och hoppas på det bästa att pengarna kommer på måndag eller iallafall tisdag, bläää!

Vi började med Micro economics idag, inte kul... inte kul alls, jag försöker för mitt liv försöka komma ihåg allt vad jag lärde mig om företagsekonomi på gymnasiet men det är som bortblåst.


Ida är också less på micro redan...uuuh hur ska detta gå?


Nu blir det promenad en stund för att sedan avnjuta ytterligare en kväll i soffan med filt och frukt, I like!



XOXO


Kommentarer
Postat av: malena

ja CSN är dumma. men använd dig av hemsidan. det går att fylla i studieförsäkran där och har du glömt din kod el lösenord där så går det att nog att få ett nytt där genom att klicka på nått. Att ha bytt universtitet tre gånger ger vissa erfarenheter...och ett stooooort tålamod;D

2010-01-19 @ 18:42:08
Postat av: PUNNDING PAJJ

hahah den där bilden skriker jag e trött på micro och majvor ma's KAMERA! :P Glöm inte att sms imorrn när du åker ifrån stan,



sov gott sen, din pajj :)

2010-01-19 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0