And now...let's look at this graphicly

...nästa gång jag hör dom orden av sömnmaskinen kommer jag skrika högt!...


Äntligen påväg hem! Och idag betyder detta att det är helg för min del, wooho! Inget jobb i helgen eftersom det egentligen var meningen att jag skulle åka upp till Stockholm men eftersom det är skitväder skjuter jag lite på det och inväntar töväder och bra är ju det för jag har massor med små projekt som måste färdigställas snarast och vad är då inte bättre än 4 dagars ledighet som jag kan pyssla med det på, perfekt! Först och främst måste min kontorshörna iordningställas så jag har någonstans att jobba på för soffan eller köksbordet funkar mindre bra måste jag säga.

Nu blir det lite mat och sen ivög till stallet och kika till Aron om han blivit frisk igen.




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0