100127


Enligt ryckte och väderleksrapport skulle det idag vara snöstorm, isande kyla och utegångsförbud. Idag på morgonen var allt bortplockat ifrån väderleksrapporten och bara snön återstod, men det snöar ganska mycket ändå så jag ser ut som någon som ska på en polarexpedition. Jag lär svettas ihjäl i skolan men hellre det än frysa som man annars brukar göra.

Sista dagen innan "helgen" nu iallafall, skööönt måste jag säga eftersom denna kursen får mig att känna mig som en total idiot. Inte kul alls men jag får väl härda en stund till antar jag. Ikväll blir det boxning för hela slanten så då får jag väl helt enkelt ta ut alla aggretioner jag har då, stackars Sanna som jag ska sparra mot hihi.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0