100114



Wooho, kvällen är här och jag är inte gråtfärdig, thats new. Jag hoppas att det har vänt nu då helt enkelt och jag kan bli lite glad igen.

Jag och Maria var en sväng i stallet förut och hälsade på de "små" liven. Det märks att det är lite lätt varmare ute idag bara -4 grader för alla hästarna var ute annars brukar dom alltid trängas inne i lösdriften men nu fick man gå ut och leta reda på dom. Aron hade "runda fötter" idag igemn hehe, massa is och snö under som får hackas loss efter bästa förmåga men diverse tillhyggen. Efter stallet fixade vi lite mat och kikade på Made in Sweden och planerade helgen, kommer nog bli en bra helg.

Nu sitter jag här med en turban på huvudet med en plastpåse innanför och det kliar så jag tror jag dör. Nej jag har inte blivit galen eller anammat någon ny konstig kultur, jag har en cocosmjölksinpackning i håret för går mer hårstrån av nu kommer jag bli galen men jag är ganska säker på att det har att göra med de senaste månadernas humör, mår man inte bra så syns det på hår hud och naglar och mitt hår har verkligen tagit stryk det blir kortare och trassligare för varje dag som går så drastiska åtgärder måste vidtas. Jag kommer pröva alla huskurer jag kan hitta och cocos är först ut sedan kommer jag pröva olivolja och efter det honung, har ni tips så hör av er bara jag kommer fungera som en försökskanin nu för jag har inget att förlora på det iallafall.



XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du mår lite bättre!

Ang. håret så har jag hört det kan vara bra med öl, alltså inte dricka utan sjölja håret i :)

2010-01-15 @ 08:31:31
Postat av: Jenny

hårkur: olivolja, honung och avocado

kom ihåg att shamponera in håret supermycket innan du sköljer med vatten bara

2010-01-15 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0