100112


Idag är det ingen bra dag alls...

Mormor ringde och väckte mig och grät i telefonen, det skär verkligen i min själ, jag orkar verkligen inte det. Jag är så förbanat trött på att vara stark och ordna och fixa nu, jag är påväg tillbaka till det stället jag var i höstas och jag vill verkligen inte det. Jag måste få luft! Jag måste få tid för mig och inte behöva tänka på alla andra hela tiden, hjälpa, fixa och stötta och det tar emot eftersom jag är sån i min natur att jag vill hjälpa men nu finns det ingen energi kvar till mig själv längre och jag vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka den.

Jag skickade iväg ett mail till skolan nyss och bad om ett par dagar till på mitt arbete för som det är nu kommer det verkligen inte bli klart innan deadline ens om jag verkligen försöker för det blir bara halvdant då. Hoppas jag får gehör för mina önskemål...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0