Var är Aron?


Jag tog en liten tripp till stallet förut för att titta till Aron lite men när jag skulle ta hans grimma var den borta, hmmm, bara att börja leta. Vad jag missade var att han stod inne så efter en stunds letande hittade jag honom stå och sova i en box den lille latmasken mätt och belåten var han också för Tanja hade tagit in honom och gett honom mat. Imorgon tror jag det får bli en liten ridtur om vädret är nice det var lite väl längesen tycker jag!          


Snöggve är en riktig liten linslus



Möte i lösdriften




XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Du kan få bilderna sen när jag slutat jobbet eller imorgon ! :) Vilken mail ska jag skicka till? Vilken dag kan du dricka kaffe? Kram

2010-02-09 @ 09:02:48
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0