en runda på stan


Riktigt tråkigt väder idag men nu ska jag iallafall ut och gå en sväng på stan och försöka hitta material till mitt blivande skrivbord. Jag har verkligen ledsnat på att leta efter det perfekta så jag har bestämt mig för att bygga det själv (läs, pappa ska bygga ihop det åt mig) hur svårt kan det vara liksom? Jag fick nog lite för mycket inspiration av Room Service igår men kan dom smälla ihop ett matbord på en dag kan väl jag (pappa) bygga ett litet skrivbord? I annat fall bestämmer jag mig för att det inte kan vara så svårt och det borde gå att lösa på något smidigt vis. Så, nu gäller det bara att reka alla bygghandlar och möbelaffärer runtom i stan för till helgen får det nog bli möbelbygge.




Kreativitet, brädor, hammare, blir den ekvationen en glad Therese?




XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0