Best birthdaypresent EVER:)



Ååååh, så underbart roligt! Min present från Sanna och Malena var turridning med Islandshästar, wiiie! hela vägen i bilen repiterade dom "ååh det är verkligen perfekt väder för detta" jaha tänkte jag vi ska vara ute men det VAR verkligen perfekt väder för turridning. Enda nackdelen var att jag hade helt platta skor utan någon slags klack så det var svårt att hålla sig kvar i stigbyglarna.


Dags att höja tempot


Man ser ut som svampmannen i super mario i hjälm


Att sitta upp är enkelt på låga hästar hihi


Glada flickor





Min fina totto hette Klaura


Nu ska jag sätta fart här hemma och göra iordning för om ett par timmar kommer gästerna för MASKerad. Duscha och fixa samt göra iordning lägenhetet och plockmaten, gaaah varför är det alltid så lite tid!



XOXO


Kommentarer
Postat av: Kia

GRYM PRESENT! Grattis snygging på födelsedagen!!!!

2010-02-06 @ 17:59:17
Postat av: Mamma

Förstår att present blev uppskattad! och vilken tur med vädret ni hade. Gulliga vänner du har gumman!!!

2010-02-06 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0