Lägesuppdatering

Igår så hade vi vinkväll hemma hos Jenny efter att hon hade slutat jobbet. Efter kvällen kan följande konstateras: 1. Jenny vill fortfarande inte vara med på kort och detta betyder att helvetet därför inte har frysit och detta snöoväder vi har förmodligen inte är någon form av apocalyps. 2. Sanna klär inte i blont hår...






Sanna och Malena


Ett stort tack till lilla mormor som lagade mat åt mig förut. Torsk och grönsaker och citronfromage till efterrätt, mums! Hon är bra på att skämma bort mig hihi.





Nu ska jag krypa upp i soffan igen, titta på Coco Chanel och äta melon jag tror det är det bästa sättet att friskna till på och om någon vänlig själ där ute känner för det önskar jag mig glass i jävligt stora lass!



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0