När kommer isbjörnarna?

Det snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och snöar...ska det aldrig sluta? Jag verkar dessutom bo på en gata som både gud och kommunen har glömt. Det ligger plogvallar från parkeringarna mitt ute på gatan, det är inte plogat i övrigt och jag måste ta sats med bilen för att komma ut från parkeringen, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!





Vad händer med ljuset, bilderna blev blåa...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta kallas "norrlandsplogning" och något som gatukontoret hittade på för några år sedan. Vad de inte visste då var att vi bor i ett land ganska myckat norrut. I år har de nog blivit varse det ;)

2010-02-20 @ 08:57:42
Postat av: Sandra Johansson

Härligt gumman, ut och spåra åt mig, så att det bara är att åka när ja kommer hem :)

2010-02-20 @ 09:13:58
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0