60 talet och tillbaka

Herregud vilken bisarr kväll det varit. Malena och Sanna skulle åka och hälsa på Jenny på hennes jobb där det var 60-tals tema ikväll. Jag tycker inte överdrivet mycket om det årtiondet utan blir lite lätt illamående av mestadels möblerna och deras former och färger, sen står årtiondet också för en hel del konstigheter jag inte riktigt kan stå för men men ikväll fick jag klä ut mig, om än förbannat löjligt men ändå, det är alltid kul med "dress up".


Jenny h, Sanna, Jag och Malena


Vi skulle posa med bandet som spelade, det är nog det konstigaste fotouppdraget jag haft hittills och inget jag kommer slänga ner i portfolion heller men men det var lite kul ändå.



XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst va vi jättefina på den tiden? ;)

2010-02-10 @ 23:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0