tisdagen

Dagen blev inte riktigt som planerad. Jag hann inte ens utanför dörren på materialjakt innan Veronica ringde och sa att hon var besöksfri och sällskapssjuk så det blev fika och alfapet i Källby på eftermiddagen istället, det var nog bättre än springa på stan tror jag, trevligare iallafall. Kul att se att hon hade repat sig såpass bra efter henes nygjorda operation också, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

Efter Källby blev det middag på Krog & kompani med Jenny och Sanna, jag var så hungrig så jag trodde jag skulle krevera och innan maten kommit in hade jag tuggat sönder både underläppen och 3 tandpetare, gaaah dom är så långsamma där! MEN maten är god så ibland är det värt väntan faktiskt.

Nu blir det sängen för jag är trött så ögonen går i kors och jag ska till skolan på möte imorgon.



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0