Tisdag

Usch, mina ögon går i kors, hjärnan har fortfarande inte vaknat till liv efter gårdagen. Jag och Sanna hade filmkväll med Rosévin med tilltugg och vi kom inte isäng förrän vid 4 tiden och jag känner mig grymt gammal, ska man inte orka med sånthär vid 23? Jag skyller på vädret!

Jag har ändå hunnit med en del idag iallafall, frukost ute, kört ett flyttlass åt Sanna och lämnat av saker uppe i råda, plockat iordning lite hemma och lagat mat. Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder, ge mig ut på jakt efter semlor och sen bär det av mot stallet. Hörs ikväll!


Har ni ätit någon semla idag än?




XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har du allt överträffat dej själv gumman, DU har lagat egen mat idag. och

ja, vi har ätit hembakade semlor här hos oss :))

2010-02-16 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0