Parkeringsknas

Jag gjorde en liten iakttagelse förut när jag var framme i stan.


På första bilden är det lite osäkert vilken av bilarna det är som står lite knasigt egentligen...


Men efter bild 2 finns det inga tvivel.

Det roliga här är att det står en bil framför den mörka och sedan också en bil framför denna, alltså tre bilar på rad. HUR ska mittenbilen komma ut? Jag tycker att det är väldigt märkligt detta med att allt vad sunt förnuft och trafikregler verkar försvinna allt mer allt eftersom snön faller djupare.



XOXO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där fenomenet med knasiga parkeringar har jag sett så det räcker och blir över, tro mej!!!!! ;)

Något händer med bilisterna när de inte längre kan se strecken som visar parkeringsrutan, då försvinner plödsligt allt sunt förnuft på något vis.

2010-02-04 @ 08:30:03
Postat av: Mamma

Förästen!!!!! GRATTIS TILL UPPHITTANDET AV KAMERASLADDEN ;)

2010-02-04 @ 08:32:00
Postat av: malena

det är den "egyptiska parkeringstrenden" som äntligen har kommit till norra europa! så orientaliskt!

2010-02-04 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0